Odpowiedzi

2009-11-22T15:32:40+01:00
Jaki procent wszystkich uczniów klas pierwszych stanowią uczniowie kl 1b (odp podaj w zaokrągleniu) wszyscy uczniowie- 81
uczniowie 1b - 30
30/81 *100%=37 - w zaokrągleniu
1 2 1
2009-11-22T15:32:26+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T15:34:18+01:00
Wszyscy uczniowie - 81
1b - 30

81- 100%
30 - x%

x= 30x100/81 = 37,03

Odp. Uczniowie klasy Ib stanowią w zaokrągleniu 37%.
3 3 3