Odpowiedzi

2009-11-22T15:46:44+01:00
Http://www.myzlab.pl/ tu jest tego dużo :P
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T16:23:28+01:00
Zrób kropelkę oleju w stanie nieważkości potrzebne będą na początku wlej wodę gdzieś do połowy szklanki a potem denaturat weź słomkę zassij do niej trochę oleju i pomiędzy wodą a denaturatem ją wypuść będzie się unosić pomiędzy wodą a denaturatem poniważ woda jest cieższa od denaturatu a denaturat jes lżejszy od od oleju i wody