Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T15:37:05+01:00
Ρ - gęstość
ρ=m/v - wzór na gęstość
m - masa denaturatu wynosi 6,32g, gdyż o tyle wzrosła masa
v-8cm³

ρ=6,32g/8cm³=0,79g/cm³

Jak chcesz być całkiem dokładny, to gęstość powinieneś podać w kg/dm³ (choć jak się później okaże wynik jest taki sam), a więc:

0,79g/cm³=0,79*1/1000kg//1/1000dm³=0,79kg/dm³
1 5 1
2009-11-22T15:39:23+01:00
16,32g-10g=6,32g (masa denaturatu)
V=8cm³

d=m/V
d= 6,32g/8cm³
d=0,79g/cm³

Gęstość denaturatu wynosi 0,79g/cm³.


;DD
2009-11-22T15:40:02+01:00
Menzurka ma masę
Mm=10g
Menzurka z denaturatem ma mase
M=16,32g
Zatem sam denaturat ma masę
Md=M-Mm=16,32g-1-g=6,32g

Objętość denaturatu wynosi:
V=8cm³

Obliczamy gęstość:
ρ=Md/V=6,32g/8cm³=0,79g/cm³