Hej;) Mam pytanie kto już pisał klasówkę z niemieckiego 1 gimnazjum ?? Wydawnictwo nowa era ?? I co było ?? Bo nam nawet nie powiedziała co może być i nie podała zagadnień ??? Za najlepiej opisana klasówkę nagradzam praca najlepszą ;) Pozdrawiam

3

Odpowiedzi

2009-11-22T15:39:11+01:00
Było tam rodzina, liczby do 20 oraz pytanie typu skąd pochodzisz
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T15:41:52+01:00
Na sprawdzianie był:
-Pytania
-opisy osoby
-jak jest on,ona,ja,ty
-uzupełnij dialog
-pytania a,b,c
-opis siebie
-odmiana czasownika byc;ist,bist,bin
2009-11-22T17:16:04+01:00
- Pytania o miejsce zamieszkania, imie, wiek, pochodzenie, numer telefonu komorkowego lub domowego, jak sie masz oraz Co to jest?
- Alfabet niemiecki
- Odmiana czasownika byc : ich - bin, du - bist, er/sie/est - ist
- Pozegnania rano, popoludniu i wieczorem oraz ich skroty (bez Auf) i pozegnanie przez telefon
- mozliwe ze liczby od 0 - 100
- Podpisac sie u gory ;P