Odpowiedzi

2009-11-22T15:39:58+01:00
Poniewaz Afryka lezy na rowniku. A tam promienie padaj pod mniejszym katem i brdziej nagrzewaja ziemie.
2009-11-22T15:41:18+01:00
Poniewaz lezy w poblizu rownika
Jest tam malo opadow co wplywa na wilgotnosc. Wiec temp. odczuwalna jest wyzsza.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T15:41:45+01:00
- klimat (zwrotnikowy, równikowy)
- prądy morskie
- ukształtowanie powierzchni (wys. n.p.m.)