Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T15:39:55+01:00
Warto bo masz się komu zwierzyć i masz podparciena duchu xdd ;0
1 1 1
2009-11-22T15:40:49+01:00
Moim zdaniem warto mięć przyjaciół ale takich którzy są prawdziwi.Na nich zawsze można liczyć i oczekiwać od nich pomocy.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T15:46:06+01:00
Warto mieć przyjaciela, bo bez przyjaźni trudno żyć. Samotna osoba nie zna tej radości, którą mają przyjaciele widzący się po dłuższej rozłące. Przyjaciele to poczucie bezpieczeństwa i świadomość, że nie jesteśmy sami na tym świecie, że są osoby, dla których warto żyć.Nie jest naszym przyjacielem człowiek, który przechwala się swoją sympatią do nas, lecz ten, który nas pociesza, pomaga kiedy nie dajemy sobie rady, jest z nami w najcięższych chwilach naszego życia.
1 5 1