Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T15:42:33+01:00
2000-1740=260

260/2000*100%=26000/2000=13%

Cenę obniżono o 13 procent.
21 4 21
2009-11-22T15:43:50+01:00
2000-1740=260
260/2000 *100%= 13%
8 3 8
2009-11-22T15:45:33+01:00
2000 - 1740 = 260
2000 - 100%
1740 - x %

x= (1740 * 100) / 2000
x=87% - tyle procent stanowi cena po obnizce poczatkowej ceny

100% - 87% = 13 %

Obnizono o 13%

11 4 11