Odpowiedzi

2009-11-22T16:01:10+01:00
A) 3% wynosi 120
100% - x
3% - 120
x = 120*100/3
x = 4000

b) 23% wynosi 4,6
100% - x
23% - 4,6
x = 100*4,6/23
x = 20

c)250% wynosi 12
100% - x
250% - 12
x = 100*12/250
x = 4,8

d)105% wynosi 21
100% - x
105% -21
x = 100*21/105
x = 20

e)20 % wynosi 400
100% - x
20% - 400
x = 100*400/20
x = 2000

f)35 % wynosi 70
100% - x
35 % - 70
x = 100*70/35
x = 200

g)13 % wynosi 52
100% - x
13 % - 52
x = 100*52/13
x = 400

h)220% wynosi 44
100% - x
220% - 44
X = 100*44/220
x = 20

i)71% wynosi 7,1
100% - x
71% - 7,1
x = 100*7,1/71
x = 10

j)17% wynosi 51
100% - x
17% - 51
x = 100*51/17
x = 300
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T16:07:14+01:00
A) 3% - 120
100% - x
3x=12000 /:3
x=4000

b)23% - 4,6
100% - x
23x=460 /:23
x=20

c)250% - 12
100% - x
250x = 1200 /:250
x=4,8

d)105% - 21
100% - x
105x=2100 /:105
x=20

e)20 % - 400
100% - x
20x=40000 /:20
x=2000

F)35 % - 70
100% - x
35x=7000 /:35
x=200

g)13 % - 52
100% - x
13x=5200 /:13
x=400

h)220% - 44
100% - x
220x=4400 /:220
x=20

i)71% - 7,1
100% - x
71x=710 /:71
x=10

j)17% - 51
100% - x
17x=5100 /:17
x=300
2009-11-22T16:07:21+01:00
A) 3% = 120
100% = x
x = (120 *100)/3
x = 4000

b)23% = 4,6
100% = x
x = (100*4,6)/23
x = 20

c)250% = 12
100% = x
x = (12*100)/250
x=4,8

d)105% - 21
100% - x
105x=2100 /:105
x=20

e)20 % - 400
100% - x
20x=40000 /:20
x=2000

F)35 % - 70
100% - x
35x=7000 /:35
x=200

g)13 % - 52
100% - x
13x=5200 /:13
x=400

h)220% - 44
100% - x
220x=4400 /:220
x=20

i)71% - 7,1
100% - x
71x=710 /:71
x=10

j)17% - 51
100% - x
17x=5100 /:17
x=300