Odpowiedzi

2009-11-22T15:46:12+01:00
Kontakt-łaczność
kontakt - gniazdko
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T15:46:22+01:00
KONTAKT
1)Kontakt-miejsce do którego podłączamy urządzenia np.,lokówka,żelazko.
2)Kontakt-relacje między osobami np.,po przez sms ,telefon.
2009-11-22T15:47:01+01:00
Kontakt oznacza komunikację. Rozmowę między ludzmi ;)

lub

kontakt, jako gniazdo elektryczne. - złącze stanowiące na ogół część instalacji elektrycznej, służące do przyłączania do niej odbiorników energii elektrycznej.