Podaj nazwy miast o podanych współrzędnych; 100°30' E 14° 00' N
121°00' E 14°00' N
73°30' W 45°30' N
3°30' W 6°30' N
49°00' W 25°30' S
99°00' W 19°30' N
70°30' W 33°30' S
12°30' E 42°00' N
3°30' W 40°30' N
77°00' W 12°00' S

3

Odpowiedzi

2009-11-22T16:03:11+01:00
1) Bangkok
2) Volcano Island
3) Montreal
4) Abidjan (?)
5) Piraquara/Sao Jose
6) Meksyk
7) Santiago
8) Roma
9) Madryt
10) Lima
2009-11-22T17:18:26+01:00
1) Bangkog
2) Filipiny
3) Montreal
4)
5)
6) Meksyk
7) Santago
8) Rzym
9) Madryt
10) Lima
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T17:28:39+01:00
100°30' E 14° 00' N - Bangkok
121°00' E 14°00' N - Manila (na Filipinach)
73°30' W 45°30' N - Montreal
3°30' W 6°30' N - Abidżan (Wybrzeże Kości Słoniowej)
49°00' W 25°30' S - Kurytyba (Brazylia)
99°00' W 19°30' N - Meksyk
70°30' W 33°30' S - Santiago
12°30' E 42°00' N - Rzym
3°30' W 40°30' N - Madryt
77°00' W 12°00' S - Lima
2 5 2