Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T15:57:46+01:00
Je parle nous parlons
tu parles vous parlez
il parle ils parlent
elle parle elles parlent
on parle

Niewiem czy dobrze zapisałem osoby ale to powinno być tak
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T16:34:54+01:00
Je parle
tu parles
il parle
elle parle
nous parlons
vous parlez
ils parlent
elles parlent

liczę na naj. :)
to z góry jest dobrze, ale skopiowane ze ściągi.pl

:)
1 5 1
2009-11-22T16:35:27+01:00
Je parle
tu parles
il, elle,on parle

Nous parlons
vous Parlez
ils, elles parlent

uff pisalam sama wiec chyba wiesz. no jakbys miala komus cos przyznawac to chyba temu co umie a nie ze sciagi.pl kopiuje ;/
1 1 1