Różnica czasu miendzy Warszawą a Nowym Jorkiem wynosi 6 godzin.Jeżeli w Warszawie jest godzina 20.00,to w Nowym Jorku jest godzina 14.00 tego samego dnia.Jeśli w Warszawie jest gzodina 4.00 rano,to w Nowym Jorku jest godzine:
A. 10.00 tego samego dnia
B. 22.00 tego samego dnia
C. 22.00 dnia poprzedniego
D. 18.00 dnia poprzedniego

prosze o odpowieć.

3

Odpowiedzi

2009-11-22T15:56:24+01:00
2009-11-22T15:56:31+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T15:56:40+01:00
C.
bo jeżeli od 4.00 odejmiesz 6 godzin wyjdzie 22.00.