Odpowiedzi

2009-11-22T16:01:50+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam na coroczny obrzędf dziadów
Ktory odbedzie się przy cmentarnej kaplicy,dnia 31 października
Rozpoczęcie o 22:00 .Będzie bardzo ciekawie przybądź a się sam przekonasz.

Z poważaniem.....
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T16:02:40+01:00
Serdecznie zapraszamy!
Mamy przyjemność zaprosić mieszkańców Dziadowa na uroczystość "dziadów", która odbędzie się dnia 1 listopada b.r. w Gminnym Ośrodku Kultury w Dziadowie przy ul. A.Mickiewicza 22a. Uroczystość odbędzie się o godz.18:00. Po uroczystych obchodach zapraszamy na poczęstunek.
Zapraszamy,
Gminny Ośrodek Kultury w Dziadowie
2 5 2