Odpowiedzi

2009-11-22T16:00:58+01:00
Zeby zmniejszyć zużycie energii przede wszystkim. Bo jak są przestawione godziny to mniej swiatla swiecimy.
2009-11-22T16:01:40+01:00
Czas zimowy i letni wprowadzono ze względów ekonomicznych.
Słowa naszej pani z geografii.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T16:15:38+01:00
Wprowadzono czas zimowy i letni po to, aby rytm życia człowieka był dopasowany do godzin, w których jest najwięcej światła słonecznego . W ten też sposób oszczędza się na prądzie.