Odpowiedzi

2009-11-22T16:08:37+01:00
Obwód 15 czyli bok 5cm wys ok 4,4cm
1/2x5x4,4=2,5x4,4=11cm3
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T16:12:23+01:00
L=15
wiedząc ze każdy bok ma taką sama długość wystarczy podzielić przez 3
15/3=5cm
każdy z boków ma po 5cm
P=a²√3/4
P=25√3/4

p=6,25√3 cm

Odp. Pole wynosi 6,25√3 cm.
1 5 1
2009-11-22T16:23:27+01:00
O=15 cm
x- bok trojkata

15cm=3*x
15/3 = x
5=x

.....a²√3
P=_______
..... 4



.....25√3
P=_______
.....4




19 1 19