Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T16:20:52+01:00
Powieści Sienkiewicza są nieatrakcyjne, ponieważ poruszają trudne tematy.Napisane są w staropolskim języku, nie zawsze dla mnie zrozumiałym. Oprócz tego są bardzo obszerne i nie mają wciągającej fabuły.
2009-11-22T17:43:15+01:00
Poniewaz dzieci i mlodziez w dzisiejszych czasach najczesciej nie rozumieja poruszonych tematow w powiesciach Sienkiewicza. Są zbyt dlugie i niezrozumiale ( aczkolwiek zalezy dla kogo ) .