Odpowiedzi

2009-11-22T16:12:34+01:00
Wystepowanie pierwiastków przeciwstawnych, takich jak m.in. tragizm i komizm, fantastyka i realizm, piękno i brzydota. Utwory groteskowe charakteryzują się najczęściej niejednorodnością stylistyczną, obecnością kategorii absurdu, elementów karnawalizacji i atmosferą dziwności.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T16:16:38+01:00
Groteska jako zjawisko estetyczne, dotyczące wszystkich rodzajów sztuki i literatury: fantastyka posługująca się formami niezwykłymi i nierzadko niepokojącymi, wyolbrzymionymi, brzydkimi i karykaturalnymi.
2009-11-22T16:42:58+01:00
Groteska jako zjawisko estetyczne, dotyczące wszystkich rodzajów sztuki i literatury: fantastyka posługująca się formami niezwykłymi i nierzadko niepokojącymi, wyolbrzymionymi, brzydkimi i karykaturalnymi.