Odpowiedzi

2009-11-22T16:14:44+01:00
Chodzi o to że narodził się Jezus - czyli słowo Boga stało sie ciałem.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T16:16:43+01:00
A Słowo Ciałem się stało
I mieszkało między nami.

Słowo to Boża obietnica zbawienia ludzkości, potwierdzeniem tej obietnicy jest Jezus, Syn Boży, On jest tym Słowem.
Jak czytamy w Biblii, zstąpił na Ziemię, począł się z Ducha Świętego i narodził z ziemskiej kobiety.Od chwili narodzin wypełniał obietnicę daną ludziom i ogłaszaną przez proroków.
1 1 1
2009-11-22T16:18:45+01:00
Chodzi o to że wszystkie przepowiednie o narodzinach Jezusa się spełniaja.
Czyli , że Jezus stał się człowiekiem i umarł za nasze grzechy.
1 1 1