Znajidz liczbę


o 75%wiekszą od 28

plissssssssssssssssssss
99%z 500ha
zamięn procenty na ułamki
0,2 ,148,4,5
zamień ułamki n aprocenty
0,0046, w ułamku pięć szesnastych, 0,2
zamięń na promile 0,007 , 128
zamięń ułamki na promile 0,007 , 0,0052,w ułamki szzdzięsiąttrzy tysięcznee



rosze mam sprawdziannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

3

Odpowiedzi

2009-11-22T16:19:06+01:00
1,75*28=49

0,99*500=495ha

zamięn procenty na ułamki
0,2 ,148,4,5
zamień ułamki n aprocenty
0,0046=0,46%
w ułamku pięć szesnastych, 5/16=0,3125=31,25%
0,2=20%
zamięń na promile 0,007 , 128
zamięń ułamki na promile 0,007 , 0,0052,w ułamki szzdzięsiąttrzy tysięcznee

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T16:19:00+01:00
Liczba wieksza o 75% od 28 to 49, poniewaz
28-100%
x-75%
x=28X75% /100%
x=21
wiec 21+28=49
2009-11-22T16:23:41+01:00
75%*28=21
28+21=49

500hpa*99%=495hpa
0%=0,0
2%=0,02
148%=1,48
4%=0,04
5%=0.05

0,0046=0.46%
5/16=31,25%
0,2=20%

0,007=7promili(p)
128=128000(p)
63/1000=63(p)
0.0052=5,2(p)

troche źle napisane zadanie