Odpowiedzi

2009-11-22T16:19:21+01:00
1. Ten kto sie jeszcze nie urodził nie będzie w niebie.

2. Nawet jeśli doznałeś w życiu zła i tak pójdzie do nieba.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T16:19:46+01:00
"Kto nie dotknął ziemi ni razu,
Ten nigdy nie może być w niebie."- Autor w tym utworze chce przekazać nam bardzo istotne przesłanie.Musimy się starać, aby nasze życie opierało się na zasadzie osiągnięcia pełni człowieczeństwa, doznania wszystkiego, co ludzkie: miłości, cierpienia, traktowania innych ludzi z szacunkiem.
"Kto nie doznał goryczy ni razu,
Tez nie dozna słodyczy w niebie." - Potem pojawia się duch ciężki pana, który nie znał litości dla swoich poddanych, ludzie ptaki opowiadają swoje historie związane z prześladowaniami ze strony pana, który teraz musi cierpieć męki biedaków - wieczny głód - ptaki latają wokół niego wyjadając wszystko, do czego tylko sięgnie. Jest on duchem takiego przestępcy, któremu nic jednak już nie pomoże, ponieważ ludzie mogą pomóc tylko komuś, kto kiedyś był człowiekiem a to wiąże się sprawiedliwością wobec każdego człowieka, z równością społeczną.
6 3 6
2009-11-22T16:20:29+01:00
1-jak ktos bawil sie czyjimis uczuciami.
2-czyli ktos kto nigdz nie nie doznal goryczy zyjac to nie bedyie sycyesliwz w niebie.
3 2 3