Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T18:39:19+01:00
Przyczynami powstania były głównie 2 rzeczy :
-wyzysk niewolników
-pozycja społeczna gladiatorów
Skutki powstania to :
-zniszczenie obszarów Italii
-straty poniesione przez właścicieli oraz zmiana polityki właścicieli niewolników .
Powstania wybuchały już wcześniej , ale były tłumione przez armie. Tym razem siły powstańców miały być o wiele większe .
99 2 99
2009-11-22T21:38:31+01:00
Przyczyny dwie zasadnicze:

1. wyzysk niewolników w latyfundiach
2.pozycja społeczna gladiatorów

Skutki:
1.zniszczenie znacznych obszarów Italii
2.duże straty poniesione przez właścicieli niewolników
3.zauważa się również stopniową zmianę właścicieli niewolników
57 4 57