Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T16:21:33+01:00
WYNALAZKI A LOSY ŚWIATA.
Tak mi się wydaje że chodzi tu o to że nie wszystkie wynalazki mają tylko same plusy, bo np, auto jest bardzo pożyteczne ale i szkodliwe dla środowiska no i człowieka przede wszystkim. Ale i nie mają samych minusów , bo np. szklanka jest bardzo potrzebna ;) Nie wiem czy tu o to chodzi dokładnie ale spróbować można, przynajmniej nie dostaniesz jedynki. ;) Pozdrawiam
1 5 1
2009-11-22T16:21:36+01:00
Gdyby nie wynalazki świata człowiek nie mógł by żyć.

jak by nie wynalazki to los świata był by marny nie moglibyśmy sie porozumiewać np.telefonicznie lub komputerowo.
Wynalazki są nam w życiu bardzo potrzebne.