Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T16:23:48+01:00
Port dla Skawińskiego był nowym domem w którym spędzał znaczną część swojego czasu. Rzadko przebywał poza portem jedynie w niedziele chodził do kościoła. Port był dla niego spełnieniem marzeń o spokojnym życiu oraz dawal mu poczucie bezpieczeństwa. Myślał, że tutaj pozostanie do końca swojego życia.
2 4 2
2009-11-22T16:49:30+01:00
Była dla niego domem, w którym mógł się spokojnie zestarzeć, schronieniem przed np. warunkami atmosferycznymi, był tez po części więzieniem, gdyż nie miał tam żadnych przyjaciół, którzy by go od czasu do czasu odwiedzali, bo to było odludzie.
1 5 1