Odpowiedzi

2009-11-22T16:23:31+01:00
A) (√3+1)(2√3-2) =
= 2*3 - 2√3 + 2√3 - 2 =
= 6 - 4√3 - 2 =
= 4 - 4√3

b) (√2+√3)(√6+√3) =
= √12 + √6 + √18 + 3 =
= √4*3 + √6 + √9*2 + 3 =
= 2√3 + √6 + 3√2 + 3

Odpowiedź w 100% poprawna!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T16:25:19+01:00
A) (√3+1)(2√3-2)
2*3-2=6-2=4
b) (√2+√3)(√6+√3)
√12+√6+√18+√9=2√3+√6+3√2+3
2009-11-22T16:35:08+01:00
A) (√3+1)(2√3-2) = 2*3-2√3+2√3-2 = 6-2 = 4
b) (√2+√3)(√6+√3) = 2√3+√6+3√2+3