Odpowiedzi

2009-11-22T16:25:29+01:00
Tak, ponieważ:
-gdy dostajemy prezent możemy poczuć się niezręcznie,
-gdy dajemy prezent wyrażamy w ten sposób swoją sympatię,
-gdy dostajemy prezent, możemy poczuć się zobowiązani wobec tej osoby, która nam go dała,
-gdy dajemy prezent możemy kogoś uszczęśliwić,
-gdy dajemy prezent możemy komuś pomóc i podnieść go na duchu.
1 5 1
2009-11-22T16:27:03+01:00
Argument 1 rados przyjaciela z otrzymanego prezentu
argument 2 gdy damy komus prezent moze on w przyszlosci rowniez da nam prezent
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T16:29:50+01:00
Tak zgadzam się z tą opinią , gdyż miło jest patrzeć jak ktoś cieszy się , że sprawiono mu przyjemność. Jest to tym bardziej przyjemne , ponieważ na pewno dana osoba dawno sobie ten prezent wymarzyła i emanuje szczęściem z każdej strony. Nawet jeśli nie jest to duży prezent może sprawić dużo radości. A kto wie? Może ta osoba nie ma tak łatwo jak masz ty? Może takim małym drobiazgiem sprawisz jej więcej radości niż byś miał ty?
Po prostu trzeba cieszyć się tym co mamy i dawać w zamian 100% więcej od siebie. Dla takich chwil warto dawać.
1 5 1