Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T16:25:33+01:00
Zgadzam się z tą opinią, ponieważ widok szczęsliwego przyjaciela lub członka rodziny gdy otwiera prezent, podarowany przez nas, jest cudowny i zastępuje całe setki prezentów, które my mielibyśmy dostać. Gdy się patrzy na szczęsliwego oraz bardzo zadowolonego człowieka, czuje się cudownie myśląc, że tą radośc sprawiliśmy my.


Proszę ;**
2009-11-22T16:25:40+01:00
Zarowno otrzymywanie jak i dawanie prezentow jest przyjemne
Dawanie moze nas uszczesliwic tzm ze sprawiamz przyjemnosc drugiemu czlowiekowi i mamz satysfakcje ze jest szczesliwy dzieki nam
1 1 1
2009-11-22T16:32:25+01:00
- radość i uśmiech na twarzy obdarzonej osoby prezentem;
- poczucie zrobienia czegoś dobrego
1 1 1