Odpowiedzi

2009-11-22T16:23:39+01:00
Tak bo wtedy ta osoba jest szczesliwa ze o niej pomyslales
mozesz miec radoche z tego ze komus sprawiles przyjemnosc
3 1 3
2009-11-22T16:25:54+01:00
Tak zgadzam sie.
argument 1
Radosc znajomego z otrzymanego prezentu
przyklad1
dajemy komus prezent na urodziny i widzimy jak sie cieszy.
2argument
Gdy damy komus prezent on kiedys moze nam rowniez podarowac prezent
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T16:27:19+01:00
Według mnie dawanie prwzentów może być większą przyjemnością niż otrzymywanie ich ponieważ :
1. Możemy zobaczyć uśmiech na twarzy osoby, której dajemy prezent
2. Możemy wykazać się kreatywnoscią podczas odpowieniego doboru upominku
3. Sprawiamy wielką radość osobie, której nie stać na daną rzecz.
4. Osoba, która dostała od nas prezent będzie nas darzyc dużym szaczunkiem
5 Jeśli prezent będzie trafiony zostaniemy w pamieci osoby, która otrzymała prezent do końca życia . =)
7 4 7