Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T16:39:32+01:00
Jeziora:Śniardwy, Mamry, Niegocin,Luknajno, Dargin, Jagodne, Salet,Ryńskiej, Juksty, Tałty,Kisajno.Wydmińskie,Goldopiwo,Krukin, Szóstak,Białe,Giełądzkie
miasta: Giżycko,Mrągowo,Kętrzyn, pisz,mikołajki,ryn,orzysz,węgorzewo,
1 5 1
2009-11-22T16:59:02+01:00
Jeziora : Górne , Huron , Michingan , Erie ,Ontario
miasta : Chicago , Milwaukee , Detroit , Cleveland , Buffalo
Toronto , Ottawa
2009-11-22T17:38:34+01:00
Jeziora:
-jezioro Górne
-j. Michigan
-j. Erie
-j. Huron
-j. Ontarie

miast nie znam
1 1 1