Odpowiedzi

2009-11-22T16:33:10+01:00
Jaką siłą należy działać na samochód o masie 600kg aby w pół minuty nadać mu prędkość 72km/h.

72km/h=(72*(5/18))m/s=20m/s
20m/s:30s=2/3 m/s2

a=F/m
F=a*m
F=2/3m /s2*600kg=400N
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T16:53:07+01:00
F=?
m=600kg
t=30s
Vp=0m/s
Vk=20m/s
F=a*m
a=(Vk-Vp)/t=20/30=0,67m/s²
F=0,67*600=400N

Vp=prędkość początkowa
Vk=prędkość końcowa
1 5 1
2009-11-22T17:08:26+01:00
F = ?

m = 600 [kg]
a = 72 [km/h] = (72*(5/18)) [m/s] =20 [m/s]
20 [m/s] : 30 [s] = 2/3 [m/s]

a=F/m
F=a*m
F=2/3m /s2*600kg = 400N
1 5 1