Odpowiedzi

2009-11-22T16:34:33+01:00
Na poczatku roza traktowala go jak sluge zrob to zrob tamto potem powiedzial jej ze chce ja opuscic i powiedziala mu ze ze zawsze bedzie na niego czekala maly ksiaze traktowal z szacunkiem roze podlewal ja itp
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T16:46:31+01:00
Mały książę traktował różę bardzo troskliwe , ona zaś wymądrzała się i traktowała go jak sługe a to mnie okryj kloszem , bo zamarzne , albo mnie podlej itd.

Dopiero jak mały książe oznajmił jej , że zamierza zwiedzić świat , jej stosunek do niego zadziwiająco się zmienił.