Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T16:37:38+01:00
Rzucać niedokonany
patrzeć niedokonany
zgłosić dokonany
słuchać niedokonany
powiedzieć dokonany
unikać niedok.
robić niedok.
zrobić dok.

pozdrawiam :)
3 3 3
2009-11-22T16:38:02+01:00
Niedokonany
niedokonany
dokonany
niedokonany
dokonany
niedokonany
niedokonany
dokonany
1 5 1
2009-11-22T16:39:00+01:00
1)-niedokonany
2.niedokonany
3.dokonany
4.niedokonany
5.dokonany
6.niedokonany
7.niedokonany
8.Dokonany
1 1 1