Odpowiedzi

2009-11-22T16:41:04+01:00
Uważam że Adam Mickiewicz wiedził co pisał, ponieważ życzliwości nie mozna się nauczyć od tak. Ją trzeba kształtować, prowadzić do doskonałości.
Dlatego uważam ze ta teza jest jak najbardziej słuszna.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T16:41:53+01:00
Zgadzam się z słowami Adama Mickiewicza.Życzliwość nie jest łatwa.Każdemu zdarza się że nie zachowuje się tak jak powinien.Gdy rozmawiamy z kimś powie coś złego i wtedy najczęściej padają wulgaryzmy obrazy i inne obelgi pod adresem tej osoby.Gdy jesteśmy życzliwi łatwiej jest nam porozumieć się z drugą osobą.Życzliwość to nauka którą każdy człowiek powinien posiadać,a przede wszystkim być dumnym z tego że ją posiadamy.Każdy powinien ją kształtować doskonalić,a przede wszystkim okazywać.