Odpowiedzi

2009-11-22T16:44:53+01:00
Pan Jan zarabia brutto 2400zł Co miesiąc otrzymuje pensję 1944 zł. jaki procent jego wynagrodzenia brutto stanowi podatek
przyjmij że kwotę netto stanowi kwota brutto pomniejszona tylko o podatek.

1944/2400 *100% = 81%
100%-81%=19%
2 3 2
2009-11-22T16:45:28+01:00
2400 zł - 1944 zł = 456 zł
2400 zł - 100%
456 zł - x%
x% = 456*100 /: 2400
x=19
Odp. podatek stanowi 19%

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T16:49:15+01:00
2400-1944 = 456 [zł]

2400 - 100%
456 - x
2400x=45600 /:2400
x=19 [%]

Odp: Podatek stanowi 19%
2 5 2