1.Wyjaśnij, skąd pochodzi dwutlenek węgla znajujący się w powietrzu.
2. Roślina przy udziale zielonych liści ................... słoneczną.
Roślina wydziela tlen przez ...................... do otoczenia.
Roślina pobiera ..................... z podłoża.

3

Odpowiedzi

2009-11-22T16:45:27+01:00
Roślina przy udziale zielonych liści wykorzystuje eneggie słoneczną.
Roślina wydziela tlen przez liscie do otoczenia.
Roślina pobiera wode i skladniki mineralne z podłoża.
1 5 1
2009-11-22T16:46:32+01:00
1 Między innymi z wydychania przez organizmy żywe
2pobiera, liście ,wode i sole mineralne
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T16:51:24+01:00
1.Dwutlenek węgla- są to składniki które w trakcie fotosyntezy "wydala" z siebie roslina,ponieważ produkuje dla siebie pokarm ,którym jest glukoza"cukier".

2. Roślina przy udziale zielonych liści pobiera energie słoneczną.
Roślina wydziela tlen przez części zielone(łodygę i liście) do otoczenia.
Roślina pobiera wodę i sole mineralne z podłoża.
2 5 2