Odpowiedzi

2009-11-22T17:15:27+01:00
_ Hej Tomek , gdzie tak długo byłeś ? Czekałaem na ciebie na boisku ..
_ Przecież dziś jest niedziela
- Więc ...
- Trzeba iść do kościoła
- Oh ! A ty znowu zaczynasz ?!
_ Przecież jesteś chrześcijaninem tak ?
- No niby ... Bo moi rodzice ... Ale raczej mi trudno uwierzyć w jakieś cuda niewidki ...
_ Co ?
- No bo skąd nieby masz pewność , że ten cały Jezus zmartwych wstał i uzdrawiał ludzi ...
- Jest to przecież zapisane w księgach czterech św. , a dwóch znich byli świadkami ...
- Tak ?!
_ to jest to że nie uważasz na lekcjach
- No dobra ... Wsumie racja ...
_ Idziesz zemną w następną niedzielę do kościoła
-ok ...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T17:16:44+01:00
1:hej Maciek co tam u ciebie słychać ?
2:A spoko ale ostatnio zastanawiełem sie nad takim zagadnieniem czy ja naprawde wierze w Pana Jezusa ...a Ty MArcin co na ten temat myslisz?
1:Ja wierze i kocham Pana Jezusa On sie przeciez dla nas wszystkich tak poswiecił
2: Masz racje ,dobrze ze mam takiego dobrego kumpla ja Ty ,bo Ty mi przypomniałes dlaczego Jego kocham .
Koniec nie wiem czy bedzie yo pasowało twojej siostrze ale tylko cos takiego pszyszło mi do głowy:)
2009-11-22T20:20:06+01:00
- Witaj Piotrze,- powiedział paweł.
- Cześć, odpowiedział Piotr.
- Słyszałeś o Panu Jezusie.? Spytał sie Paweł
- Tak, a kto by nie słyszał
- Nie bo tak sie pytałem.
- Po co, przecież każdy wie, o tym zbawicileu, powiedział Piotr.
- No, tak .
- Wież że niedługo będą święta Bożego Narodzenia.?
- No oczywiście, ze wiem powiedział Paweł.
- Sa to bardzo piękne świeta.
- Tak, rzeczywiście, każdy słyszał historie Maryi i Józefa ja szukali miejsca.
- a słyszałeszałeś o tym jak Pan Jezus głośił Ewnagelie, spytał Piotr.
- Oczywiście że tak.
- Dobra, ja musze iść, bo obiecałem Mamie ze pójde do kościoła na msze.Sw
- No to Cześć- powiedział Paweł.
- Cześć- odpowiedział Piotr.





Niewiem czy taki może być, bez sensu, ale co ;].