Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T17:10:54+01:00
Mamy wiele przykładów nietolerancji. Najgłośniejsze są chyba na tle religijnym i koloru skóry. Już od wieków istnieje dużo konfliktów na tym tle.
Ludzie bieli czują się ważniejsi i lepsi od "czarnych". W wyniku tej nietolerancji dochodzi do wyzwisk, bójek, a nawet morderstw.
Brak tolerancji religijnej również doprowadza do nieprzyjemnych sytuacji. Ludzie po przez nie kłócą się, poniżają się i naśmiewają z wyznań.
Powinniśmy być tolerancyjni dla innych by zachować zgodę na świecie i uniknąć konfliktów. Nie każdy musi być taki jak my, każdy ma prawo do swoich poglądów, wyznań, a jego pochodzenie nie powinno być przeszkodą.
  • oops
  • Rozwiązujący
2009-11-22T17:45:18+01:00
Nie tylko w Polsce ale i na całym świecie nie przestrzega się zasad i norm tolerancji. Bardzo często mam do czynienia z takimi sytuacjami. Wyśmiewanie się z ludzi wyznających inną religię , inny styl ubierania się, słuchanie innego typu muzyki - to wszystko sprowadza do nietolerancji ludzi do osób z innego kontynentu lub ludzi z innymi zwyczajami.