Odpowiedzi

2009-11-22T16:58:29+01:00
700 - 100%
x - 113 % ..[bo 100 + 13]..
x= 700 x 113 / 100
x= 791 - masa łosia

700 - 100%
x - 60%

x= 420 - masa niedzwiedzia brunatnego
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T16:59:25+01:00
Koń pociągowy waży około 700 kg.Taki koń jest średnio o 13 % lżejszy od łosia, a o 40% cięższy od niedźwiedzia brunatnego.

koń-700kg
łosoś-700+13%
niedźwiedź=700-40%

700-100%
x-113%
100x=79100
x=791

700-100%
x-60%
199x=42000
x=420
2009-11-22T16:59:53+01:00
700kg * 13% = 700 kg * 13/100 = 91 kg
700 kg - 91 kg = 601 kg -łoś
700kg* 40% = 700kg * 40/100 = 280 kg
700kg+ 280kg= 980kg -niedźwiedź brunatny