Może mi Ktoś to przetłumaczyć na język niemiecki;)PILNE

*Cześć jak masz na imię?
-Mam na imię Nicole Scherzinger.

*Kim jesteś z zawodu?
-Aktorką,piosenkarką,tancerką i modelką.

*Skąd pochodzisz?
-Pochodzę z Honolulu na Hawajach

*Gdzie mieszkasz?
-Mieszkam w Los Angeles

*Kiedy się Urodziłaś i ile masz lat?
-Urodziłam się 29 Czerwca w 1978r , mam 31lat

*Co robisz chętnie w wolnym czasie?
- W wolnym czasie dużo biegam

*Co lubisz?
-dbać o siebie , uwprawiać sport , ćwiczyć w fitnes Club-ie , jeśc;)

*Jakie masz hobby?
- Moje hobby to Taniec , śpiew, fotografia,podróże, kariera i moda

*Czy w dzieciństwie już wiedziałaś że chcesz być piosenkarką?
- tak. jako dziecko śpiewałam i mówiłam mojej mamie że zostanę sławną piosenkarką.

*Czym się zajmowałaś bedąc dzieckiem - nastolatką?
-chodziłam na tańce jamajskie hula, śpiewałam , miałam swój zespół muzyczny , będac nastolatką modą

*Jakie masz dotychczasowe osiągnięcia w karierze?
-Gdy miałam 18 lat wzięłam udział w stanowym konkursie sponsorowanym przez Coca-Cola i zajęłam pierwsze miejsce.
-Byłam wokalistką kilku zespołów muzycznych obecnie jestem w "Pussycat Dolls"
-jako aktorka zagrałam w kilku filmach.

*Jaka jest twoja rodzina?
-Moja rodzina jest mała , mama Rosemary pochodznie Rosyjsko-Hawajskiego , ojciec pochodzi z filipin , po rozwodzie rodziców moja mama wyszła ponownie za mąż za amerykanina pochodzenia niemieckiego Garego Scherzingera.Mam siostrę Ka'le.

*Nicole a czy masz narzyczonego?
tak.obecnie jestem z mistrzem formuły 1
Lewisem Hamiltonem

*Dziękuje za wywiad, miło było Panią poznać
-Mi również

*Dowidzenia

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T17:12:00+01:00
Hallo! wie heisst du?
-ich heisse nicole Scherzinger.
was ist das von Befuf?
-ich bin model aktor....
woher kommst du?
-ich kommme aus honolulu von Havai
wo wohnst du?
-ich wohne aus Los Angeles
....wie alt bist du?
-ich bin 13 Jahre alt
..........
was magst du?
-ich mag trainiren und sport.
was ist dein hobby?
-mein hobby ist tanzen fotografieren,reisen und moda
.............. Wie ist deine Familie? dalej nie wiem....., mam nadzieje ze pomogłam:) i licze na naaj:))
2009-11-22T17:12:35+01:00
-Wie heiBst du?
=Ich heiBe Nicole Scherzinger
-Woher kommst du?
=ich komme aus Honolulu
-Wo wohnst du?
=ich wohne Los Angeles
-wie alt bist du?
= ich bin 31 jahre alt
-was magst du gern?
=ich mag tanze und singe gern
2009-11-22T17:14:40+01:00
* Hey, how's your name?
Mein Name ist Nicole Scherzinger.
* Wer sind Sie von Beruf?
Schauspielerin, Sängerin, Tänzerin und Model.
* Where are you from?
Aus Honolulu, Hawaii Come
* Wo wohnen Sie?
Ich lebe in Los Angeles
* Wenn Sie geboren wurden und wie alt bist du?
Ich wurde am 29. Juni 1978 geboren, ich 31lat
* Was tun Sie in Ihrer Freizeit gern?
In meiner Freizeit beschäftige ich eine Menge
* Was möchten Sie?
take care of yourself, uwprawiać Sport, zum Fitness-Club in der Praxis bedeutet, zu essen;)
* Was sind deine Hobbys?
Meine Hobbys sind Tanz, Gesang, Fotografie, Reise, Karriere und Mode
* Ist das Kind bereits wussten, dass Sie Sängerin werden wollen?
Ja. Als Kind habe ich sang und erzählte es meiner Mutter, ich würde eine berühmte Sängerin.
* Was zajmowałaś als Kind - nastolatką.
-ging an die jamaikanische Hula Tanz, Gesang, hatte seine Band, dass ein Teenager Mode
więcej nie umiem ;]