Wypożyczalnia A:
cena wypożyczania kajaka :
12 zł i dodatkowo 4 zł za każdą godzinę.
Wypożyczalnia B:
cena wypożyczania kajaka :
15 zł i dodatkowo 3 zł za każdą godziną.

Zad.1 Na ile godzin chłopcy powinni wypożyczyć kajaki , aby każdy z nich poniósł taki sam koszt ?

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T17:07:56+01:00
A b
1 godz. 16zł 18zł
2 godz 20 21
3 godz. 24 24
Na 3 godz.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T17:09:11+01:00
X - czas
12 +4x = 15 +3x
4x - 3x =15 -12 = 3
x = 3
Odp.Chłopcy winni wypożyczyć kajaki na 3 godziny.
1 5 1
2009-11-22T17:20:53+01:00
12+4*3=12+12=24
15+3*3=15+9=24
Powinni wypożyczyć na 3 godziny, aby zapłacić tyle samo.
1 5 1