Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T17:12:20+01:00
Stworzenie Adama
Adam i Ewa
Nawrócenie Św. Pawła
Święty Jan Chrzciciel
Ostatnia Wieczerza
2009-11-22T17:18:34+01:00
Ostatnia Wieczerza-Leonardo da Vinci
Zwiastowanie- Fra Angelico
Zaślubiny Najświętszej Maryi Panny-Robert Campin
Madonna i Święci-Peter Paul Rubens
Święty Mateusz i anioł-Caravaggio
Zesłanie Ducha Świętego-El Greco

Rzeźb żadnych nie znam