Zadanie do lektury ,,Ania z Zielonego Wzgórza'' (proszę napisać to na poziom klasy 5 )

Jesteś zrozpaczoną Marylą lub Mateuszem.Zginęła Ania która dopiero co przybyła na Zielone Wzgórze.Zredaguj ogłoszenie do miejscowej gazety.

Za napisanie ogłoszenia DAJE 40 punktów !!!!!!!!

2

Odpowiedzi

2009-11-22T17:20:14+01:00
OGŁOSZENIE!
Dn. (uzupełnij) o godzinie (uzupełnij) zaginęła jedenastoletnia dziewczynka - Ania Shirley! Szczupła z rudymi warkoczami, mająca bladą i piegowatą twarz. Ubrana była w duży, brązowy, marynarski kapelusz. Wszystkie osoby, które widziały tą dziewczynkę proszone są o kontakt! (Zielone Wzgórze)
Maryla Cuthbert
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T17:23:09+01:00
Ogłoszenie

Zagineła dziewczynka w wieku 11 lat. Ma na imię Ania. Jest bardzo chuda. Ma małą, bladą i mizerną twarzyczkę, pokrytą licznymi piegami, duże usta i oczy, koloru zielonego. Ma dwa grube, rude warkocze. Ubrana była w przyciasną, krótką sukienkę, uszytą z pożółkłej wełny. Na głowie miała marynarski kapelusik. Prosimy o szybki kontakt.Tutaj napisz do kogo i gdzie ma się zgłosić.

1 5 1