MATEMATYCZNA ZAGADKA:

"POCIECHA Z POCIECH"
Każda z trzech sąsiadek - panie: Kowalska, Nowak i Jankowska - mają średnio po dwoje dzieci.Ile dzieci i jakie nazwiska mają: Wanda, Zofia i Urszula jeśli:
-Kowalska, która jest bratową Jankowskiej, ma więcej dzieci niż Urszula
- Wanda jest jedynaczką i jej syn też jest jedynakiem

Bardzo proszę o pomoc ;)

2

Odpowiedzi

2009-11-22T17:17:48+01:00
Skomplikowane ;p ale do rozwiązania .

Urszula Nowak , i ma 2 dzieci .
Wanda Jankowska , i ma 1 dziecko .
Zofia Kowalska , 2 dzieci .

Ja to tak rozumiem ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T17:22:30+01:00
Skoro każda ma średnio dwoje dzieci to dzieci musi być 6. Czyli odpowiedź powyżej jest źle :)

Wanda Jankowska - 1 dziecko
Zofia Kowalska - 3 dzieci
Urszula Nowak - 2 dzici


Na pewno tak ma to być :)