Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T17:18:42+01:00
Na TAk-
-chcemy miec wiecej znajomych
- tacy jestesmy z natury
-inni tak, to my tez

Na nie tolerancji
-nie, nie bede tolerowac ludzi, ktorzy sluchaja danego rodzaju muzyki, bo takie moje widzimisię
- nie, bo inni nie to ja tez nie
nie toleruje pijanych kierowcow, bo nie chce aby przez takie głopstwo sobie odbierali życie
2009-11-22T17:38:46+01:00
Rozprawka na temat : "Dlaczego jestesmy tolerancyjni lub nie", minimum 3 argumenty, plus jeden argument z literatury

TAK
-gdy kogoś lubimy
-gdy mamy takie samo zdanie jak dana osoba
-gdy chcemy się "podlizać" komuś

NIE
wszystko odwrotnie...