Odpowiedzi

2009-11-22T17:19:48+01:00
Zostało utworzone w 1807 roku przez Napoleona I na mocy traktatów pokojowych jakie Cesarstwo Francuskie podpisało 7 i 9 lipca 1807 w Tylży z Imperium Rosyjskim i Królestwem Prus.
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T17:22:22+01:00
Księstwo Warszawskie powstało w 1807 roku trwało jednak tylko do 1815 jej założycielem był Napoleon Bonaparte na żądanie swoich dużej ilości polskich wojsk które chciał z pomocą dowódcy podbić całą Polskę lecz na to się nie zgodził w zamian dostali tylko garstkę ziemi polskiej wokół warszawy
Królem królestwa warszawskiego był Król Saksonii
Ksiestwo Warszawskie zostalo stworzone w 1807r.trwalo tylko do 1815r.stworzyl je Francuzki cesarz a takze general Napoleon Bonaparte.
W 1807r. Bonaparte utworzyl z czesci zaborupruskiego ksiestwo warszawskie
2009-11-22T18:09:11+01:00
Napoleon , prowadząc rozmowy pokojowe ,doprowadził do utworzenia w 1807 roku Księstwa Warszawskiego.Państwo to miało własny sejm,rząd,armię oraz władcę.Księstwo nie mogło jednak prowadzić samodzielnej polityki zagranicznej.
4 3 4