Rozwiąż krzyżówkę.Odczytaj i wyjaśnij znaczenie hasła.
1.Ludowe w Atenach - odpowiednik współczesnego parlamentu.12 Kratek
2.Jedna z izb parlamentu w Polsce.4 Kratki
3.Polski odpowiednik łacińskiego pojęcia republika.14 Kratek
4.Urzędnik rzymski,który reprezentował interesy ludzi biednych.6 Kratek
5.Zorganizowana akcja,w której różnych kandydatów.6 Kratek
6.Wysoki urzędnik w Rzymie, obecnie przedstawiciel państwa za granicą. 6 Kratek
7.W Atenach pozbawione prawa głosu.7 Kratek
8.Radni stanowią władzę.7 Kratek
9.Zasiadają w nim senatorowie.5 Kratek


Pomóżcie mam to mieć na jutro !!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T17:36:58+01:00
1. ZGROMADZENIE
2. SEJM
3. RZECZPOSPOLITA
4. LUDOWY
5.WYBORY
6. KONSUL
7. KOBIETY
8. LOKALNA
9. SENAT
41 4 41
2009-11-22T17:55:33+01:00
Zgromadzenie
sejm
rzeczpospolita
trybun (ludowy)
wybory
konsul
kobiety
senat
16 3 16