Odpowiedzi

2009-11-22T17:38:32+01:00
A)
X(do kwadratu)+6x+9>x(do kwadratu)+2x-x-2+1
6x-2x+x>-2+1-9
5x>-10/:5
x>-2


b)x(do kwadratu)-4x+4>x(kwadrat)-2x+2x-4-x-5
-4x+x>-4-5-4
-3x>-13/(-3)
x<4 i jedna trzecia
c)x(kwadrat)-6x+9+x-4<x(kwadrat)+2x-2x-4
-6x+x<-4+4-9
-5x<-9/(-5)
x>1 i cztery piate
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T18:25:18+01:00
A)
x²+6x+9>x²+2x-x-2+1
6x-2x+x>-2+1-9
5x>-10/:5
x>-2
b)x²-4x+4>x²-2x+2x-4-x-5
-4x+x>-4-5-4
-3x>-13/(-3)
x<4 1/3
c)x²-6x+9+x-4<x²+2x-2x-4
-6x+x<-4+4-9
-5x<-9/(-5)
x>1 4/5

/- kreska ułamkowa
2009-11-22T18:33:05+01:00

a) x²+6x+9 > (x-1)(x+2)+1
x²+6x+9 > x²+2x-x-2+1
5x > -10/5
x > -2

b) (x-2)² > (x+2)(x-2)-(x+5)
x²-4x+2 > x²- 4 - x - 5
-3x > -13(-3)
x < trzynaście trzecich a to jest 4 i jedna trzecia

c) (x-3)²+(x-4) < (x-2)(x+2)
x²+x-4 < x² - 4
x < 0

d)(x-2)²+ 1 ≤ (x-5)/2 + (x-1)(x+1)