Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T17:24:41+01:00
Na jedynę 32% a na Trójniaka 8%.
Jeśli wszystkich głosów było 50, to aby wyliczyć procenty wystarczy liczbę głosów pomnożyć przez 2 ;)
2009-11-22T17:25:55+01:00
4+8+12+16+20=60
(16/60)*100%≈27%
(4/60)*100%≈6%
2009-11-22T17:28:18+01:00
Liczba głosów 4,8,12,16,20.
C.Jedyna 16
S. Wtórny 20
M. Trójniak 4
Głosy nieważne 10

Zad. 1 Jaki procent wszystkich głosów oddano na C. Jedynkę , a jaki na M. Trójniaka ?
:)
Dostałam z tego 6. :D

A więc:
16 + 20 + 4 + 10 = 50
C. J. : 16/50 = 32/100 = 0,32 = 32 %
M. T. : 4/50 = 8/100 = 0,08 = 8 %

/ - to jest kreska ułamkowa. :)