Napiszę jakim jestem dzisiaj świadkiem wiary

muszę byc zawarte w tym odpowiedzi na pytania:
-moja wiara w domu, szkole, na ulicy
-po czym inni mogą poznac że jestem człowiekiem wierzącym?
-jak czynie znak krzyża?
-jaka jest moja modlitwa/
-jakie jest moje uczestnictwo we mszy świętej?
-jakimi słowami pozdrawiamy księdza?
-jakie są moje slowa, gesty zabawy (w ogóle nie rozumiem o co w tym chodzi)
-czy zdarza mi się urzywac wulgaryzmów? (tak)
czy dobrze wypełniam obowiązki domowe? (czasem mi sie nie chce)
-podziękowanie za dar wiary dla wszystkich którzy pomagają mi ją rozwijac

Pomóżcie złozyc mi z tego jakieś wypracowanie
potrzebuję na jutro

3

Odpowiedzi

2009-11-22T17:31:10+01:00
1- dobre uczynki
2- zachowanie
3- powoli, starannie
4- szczera
5- czynne
6- niech będzie pochwalony Jezus Chrystus
7- kulturalne, odpowiednie
8- tak
9- czasami mi się nie chce
10- dziękuję wszystkim, którzy pomagaja mi się rozwijać , stawać się lepszym człowiekiem i przybliżać sie do Boga.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T18:29:44+01:00
1. Człowiek który jest wierzący chodzi do kościoła, modli się za innych, pomaga innym.
2.Znak krzyża czynię z powagą, wiernością, miłością do Boga.
3.Moja modlitwa jest prawdziwa.
4.Moje uczestnicto we mszy świętej polega na tym, że słucham słowa Bożego, jestem grzeczna, przezywam to.
5.Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus.
6.Wypowiadam się kulturalnie, grzecznie, nie przeklinam. Bawię się aby nikogo nie urazić i nikomu nie zrobić krzywdy.
7.Są chwile w których nie chę mi się robić obowiązków, lecz potem to robię.
8.Dziękuje moim najbliższym za to, że są przy mnie i pomagają mi rozwiązywać różne problemy.
1 4 1
2009-11-22T21:45:23+01:00
Kazdego traktuje tak jak sam chce byc traktowany, z wiara nie obnosze sie oscentacyjnie
chodze do kosciola, nie po to by sie pokazac ale by faktycznie byc blisko Boga i rozmawiac z nim tak jak potrafie najlepiej.Nie sprawiam przykrosci innym,szanuje wszystkich i postepuje tak jak nauczyl nas Jezus Chrystus
z szacunkiem, w ciszy i spokoju, bez wstydu
gleboka, moja, samodzielna, jest oddaniem mojego zycia w rece Boga
szczere i oddane
niech bedzie pochwalony J CH, szczesc Boze

w chwilach slabosci
1 5 1