Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T12:42:03+01:00
Kasia ma grupę krwi A,Róża 0, Maciek 0, Romek B, Konrad AB. Mama A a tata B. Brat taty A. Babcia od strony mamy O a dziadek od strony mamy grupę A albo AB. Babcia od strony taty ma grupę 0 a dziadek od strony mamy AB. Zona Maćka musiałaby mieć grupę 0 by ich dziecko miało tą samą grupę krwi to co ojciec. Mąż Róży musi mieć grupę B.
2009-11-23T14:13:25+01:00