Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T17:40:50+01:00
Egoista: nieuczynny, samolubny
erudyta: nauczony, wyszlifowany
filantrop- bezinteresowny, dobry
2009-11-22T17:43:02+01:00
Egoista-samolubny, myślący tylko o sobie
erudyta-prezentujący się w jednym temacie, wykształcony
filantrop-dobroczyńca, dobrodziej
2009-11-22T17:52:55+01:00
Egoista:samolubny, nieuczynny
erudyta:ambitny, człowiek wykształcony
filantrop: dobry, bezinteresowny